Amfit Start  /  Oferta  /  Siłownia

Siłownia

Zapraszamy do klubu Amfit,  gdzie  Klubowicze pod opieką instruktorów dbają o formę niezależnie od  wieku i poziomu sprawności . Przyjacielska atmosfera sprawia, że zarówno mężczyźni jak i kobiety czują się tu świetnie. Trening siłowy w Amfit pomoże Tobie:

  • ukształtować sylwetkę
  • wzmocnić  siłę i wytrzymałość mięśni
  • wzmocnić kości
  • uchronić  się przed bólami pleców
  • zredukować tkankę tłuszczową
  • przyspieszyć  metabolizm
  • zlikwidować cellulit
  • poprawić samopoczucie i pewność siebie
  • odstresować  się
  • sprostać  obowiązkom  zawodowym
  • podnieść  poziom dobrego cholesterolu (HDL) i  obniżyć ilość złego cholesterolu (LDL)
  • poprawiać wyniki w innych  formach rekreacji ruchowej
  • opóźnić procesy starzenia

 

 

Dla początkujących:

  • Przed ćwiczeniami skonsultuj się z  lekarzem (sprawdź czy nie masz przeciwwskazań).
  • Stopniowo zwiększaj obciążenia treningowe- organizm musi mieć czas by przygotować się do  wysiłku.
  • Ćwicz wszystkie grupy mięśniowe.
  • Zawsze wykonuj rozgrzewkę.
  • Pamiętaj o rozciągnięciu ćwiczonej grupy mięśniowej. Elastyczne mięśnie są silniejsze i odporne na kontuzje
  • Przed ćwiczeniami sprawdź stan techniczny urządzeń (np. stan linek), załóż zaciski na sztangę…
  • Stosuj obciążenie uwarunkowane poprawną techniką ćwiczeń.
  • Koncentruj się na tym, co robisz, poczuj jak pracują mięśnie.
  • Uważaj na postawę  ciała w trakcie ćwiczeń oraz gdy bierzesz i odkładasz  ciężar - proste plecy.
  • Koniecznie odkładaj sprzęt na miejsce, gryfy zostaw bez obciążeń!!!
  • Nie trenuj dłużej niż 1,5 godziny.
  • Program treningowy realizuj konsekwentnie i systematycznie
  • Korzystaj z rad instruktora, pytaj gdy masz wątpliwości
  • Na trening weź ręcznik (podkładaj  pod ciało gdy ćwiczysz na ławkach), wodę, czysty (nieprzepocony) strój sportowy, adidasy z czystą podeszwą; odśwież się przed ćwiczeniami ( uwaga na zapach starego potu).